onsdag 8 augusti 2012

Birthday

Hello! Gud vad jag känner mig annorlunda nu, jag är ett år äldre! Hade lite ledvärk när jag vaknade i morse, ett år närmare pension... Nej då, idag tänkte jag fira mig själv genom att sälja jävligt bra på jobbet sen laga riktigt god mat när jag kommer hem! Har redan en sälj idag hehe, jag ska nämligen byta till Telenor då deras abonnemang är bäst helt enkelt. Sen är det en jag redan har sålt mobil till som har svinigt dyr hemtelefon och bredband, så det borde inte vara nå problem att sälja in en av våra hemmalösningar på henne.

Av Mecenat fick jag en gratis hyrfilm via internet, så det blir perfekt. Då har jag en film att se på ikväll :) Fick också 75 kr att handla för på Nelly (av Nelly), yippie!

Här är en liten födelsedagslåt:


Nu ska jag fixa mig sen dra till jobbet, ha det bra hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar