lördag 5 januari 2013

:v :v :v :v :v

Hej igen bloggen! Ursäkta min inaktivitet. Har inte varit sugen på att blogga, så jag har börjat twittra lite smått! Följ @boggann om ni har lust :)

Detta är en bild från juldagen. Firade jul hos pappa som vanligt, sen blev det utgång!
Var på Köket i gränden, och det var inte superroligt faktiskt. Helt okej, men inte
värt 250 kr tycker jag! En timmes kö för att komma in, när alla hade förköp?
Helt galet!


Nyårsafton firades genom att äta middag hos Alina, Carls flickvän. Det var trevligt!
Trevligt sällskap, god mat och öl. Det är ju aldrig fel!

Det är väl egentligen de stora höjdpunkterna på jullovet.
Jag kom tillbaks till Stockholm igen i onsdags och jag börjar väl acklimatisera mig nu haha.
Den här kvällen spenderar jag genom att se på Gossip Girl och äta cheese balls, tar det
bara lugnt alltså!

Uppdaterar nog i morgon igen, faktiskt haha.

Ha det bra allihopa, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar