torsdag 17 maj 2012

Hos Maxlax

Hello! Sitter och lanar hos Max. Stack hit igår direkt efter praktiken :)
Fick vara ledig idag, för att det är en röd dag. I morgon går jag till strax innan ett, sen drar
jag direkt till T-centralen och åker upp till Avesta :)


Kommer fram 15.19, då drar jag väl hem en liten sväng, samt hämtar Linus Pod HD400 som är hos Patrik.
Resten av dagen spenderas på Qlturhuset :) Ska fixa i ordning mina gitarrljud på pedalbordet, nu när jag inte använder mitt eget som är på lagning. Sen blir det ett litet rep och kanske soundcheck, innan spelningen! :)

Vi öppnar kl 19.00 och spelar i en halvtimme.


Nu ska jag hem och laga spaghetti och köttfärssås! Mesut hade med sig en gigantisk matlåda med det i tisdags, och det såg så jävla gott ut, så nu ska jag göra lite sånt själv :D

Ha det bra, hej då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar