torsdag 10 maj 2012

Snart helg!

Hej alla glada! Vilket jävla skitväder det är ute nu. På förmiddagen var det soligt och varmt ju! Svettades nästan fast än jag bara hade T-shirt haha, och nu regnar det järnet..

Jaja, i morgon är det fredag i alla fall. Skönt! Och jag slutar nog vid kl 13 ungefär, för att de ska iväg och åka folkrace med firman :) Kul för både mig och dem :D
När jag slutar drar jag direkt till Maxlax och lanar! Vi ska sitta som ett par grodor i ett dygn i sträck och nöta WoW. Alltid lika kul!



Får se om det blir Pub Anchor på lördag eller inte. Farbror Jompa lirar då, men jag har inte fått med mig någon :( Vill nog inte gå själv, fast vafan ska jag sitta hemma och göra annars? Jaja, får se hur jag gör.


Cool bild på Jompa, tagen på Sweden Rock tror jag? Nåväl, ska över till honom och fixa hans dator nu.

Ha det bra, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar