söndag 13 maj 2012

Strömavbrott!

Hello! Fick nyligen strömavbrott i hela huset, och det såg ut att vara mörkt i grannhusen också.¨
Självklart så hände det mitt i en viktig grej på WoW haha. Ursäkta att jag låter nördig nu, men då blev jag fan irriterad! Jag körde en sak man bara kan köra varannan timme ungefär, och det är inte alltid man kommer med (för det är många andra som vill lira den saken). Och två minuter efter strömavbrottet, vann såklart mitt "lag". Åhhhhhh, frustrerande! Hade tjänat mycket på att vara med och vinna. Men men!


Jag tror att det inte går att skriva om något som intresserar mina läsare mindre än WoW, så jag 
ska försöka att inte skriva mycket om det spelet haha. Men men! Praktik i morgon igen, roligt! :)

Har förresten sett på säsongsavslutningen av The Office nu. Säsong 8 började rätt bra tycker jag, och mot slutet gick det helt åt skogen tyvärr... Men! Säsongsavslutningen slutade bra. Säsong 9 kan bli väldigt intressant tror jag! Tur att serien fick en till säsong, det har inte gått allt för bra med tittarsiffrorna den senaste tiden. 



Likadant med 90210, men det kommer en femte säsong av den serien! 
Vilken tur! Gillar verkligen den serien :) Sköna karaktärer!
Säsongsavslutningen av 90210 sänds på tisdag, så den är tillgänglig för oss på onsdagen :)
Inte långt kvar!


Hej då nu, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar