torsdag 7 juni 2012

Hej hej

Fan vilken träningsvärk jag har i armarna idag. Gymmade med Max igår, innan vi stack till Kristineberg med Lovisa och lite annat folk för att chilla i solen med lite vin. La ju upp en bild från det igår :)

Var till Deluxe Music med Max idag för att kolla in gitarrer. Fan vilken bra affärer! Stort utbud och riktigt bra priser, verkade ju fan vara billigare än Thomann!? Hur fan det är möjligt vet jag inte. I alla fall gitarrerna var fan billiga. Relativt alltså. Förresten är det inte jag som är ute efter en gitarr haha, Max är det :)

Efter det stack jag in till centrum och träffade Lisa och chillade med henne i väntan på hennes tåg.
Vi fikade på Expresso House, trevligt trevligt :)

Nu ska jag ut och gå och lyssna på en ljudbok. Hypnotisören av Lars Kepler blir det.
Har knappt lyssnat på en ljudbok förut. Har lyssnat några minuter bara, men nu ska jag ge det ett nytt försök.


Ha det bra, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar