söndag 3 juni 2012

Till Stockholm

Hej! En trevlig helg i Avesta har nu nått sitt slut. I fredags stack jag, Yabbe och Chrille till Ullis och festade. Roligt folk var där! Senare på natten stack vi ner på stan och flängde runt där lite.

På lördagen blev det middag hos farmor och farfar. Alltid lika gott! Sen stack jag till Patrik för att chilla lite samt boka en liten resa till Krakow, Polen! Jag, Patrik, Linus och Mattullen ska dit. När vi är där tänkte vi åka till Auswitch och kolla, sen blir det väl en utekväll också. Ser fram emot det!
26-28 juni kommer vi vara där.

Senare den kvällen stack jag ner på stan och mötte Mikaela och Soffan. Kollade på Love Generation, åkte lite karuseller och gick runt på stan. På natten blev det pingis i gymmet :)

Nu sitter jag på tåget tillbaks till Stockholm. Vet inte vad jag ska ha för bild till detta inlägg, så det får bli en på mig och Pauline från Peace and love förra året!

Ha det bra, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar