söndag 10 juni 2012

Söndag

Hej hej! Är nu i Stockholm igen. Den här helgen har varit riktigt lyckad! Igår blev det fest hos Jocke Sohlström i Norberg. Kul att träffa gamla kompisar igen :)

Idag fyller Mikaela år, så Soffan kom till mig strax innan klockan 12 för att vi skulle baka en tårta åt födelsedagsbarnet, med Storbritanniens flagga på! Vi lyckades rätt bra med tårtan tycker jag, kanske tack vare att det inte var jag som målade flaggan ;)





När vi var klara med tårtan stack vi ner till holmen och väntade in Mikaela. 
Vi satt där och åt tårta, så fick hon lite presenter. Jag gav henne bananer åt Bojjen, så har jag beställt en Gavin DeGraw-T-shirt åt henne också :)




Eftersom att vi bara var tre personer som delade på tårtan blev det ganska jävla mycket över, så änderna fick en del också :)

Alla bilder är snodda av Sofia, som inte är med på en enda bild haha.

Tänkte snart gå ut och gå en sväng och fortsätta lyssna på Hypnotisören.

Ha det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar