tisdag 12 juni 2012

Tisdag

Hello! Blev en vandring på en timme och tio minuter igår kväll. Det är verkligen bättre att lyssna på ljudbok istället för musik samtidigt som man går, tycker jag i alla fall. Gick runt i Mälarhöjden lite sen upp till Aspudden och tillbaks. Hittade ett nytt Coop i Örnsberg som jag inte visste fanns tidigare. Kanske för att jag aldrig har varit där. Det är i alla fall den närmaste affären som har öppet så sent som kl 22, så jag blev glad över den upptäckten :)

Idag på lunchen var jag till 4Sound och köpte ett packet strängar till min sjusträngade gitarr, så snart ska jag byta alla strängar och fina till den lite, sen ska jag lägga ut en annons på blocket.
Funderar även på att kanske sälja min Epiphone Les Paul, men den måste fixas lite först.
Det får bli vid ett senare tillfälle, en sak i taget!


Så här ser i alla fall min sjusträngade gitarr ut. Ganska fräsig!
Min har dock inget inlay på 12:e bandet :)

Nåja, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar