fredag 16 mars 2012

Friday friday, gotta get down on friday!

Hej blowgie! Tänkte snart dra iväg till gymmet. Det var ett tag sen jag var där nu, så nu måste jag skärpa mig!

Efter det tänkte jag nog spela gitarr haha, och öva verkligen. Har egentligen inte suttit och verkligen övat på länge, sitter bara och spelar random grejer, typ improviserar och sånt.
Så nu börjar jag bli lite rädd att jag kommer tappa all teknik om jag inte börjar öva lite haha.
Jag hatar min jävla höger, har skitdålig teknik med högern tycker jag.
Känner mig stel och klumpig när jag ska köra nått snabbt liksom.
Ack ack, ska försöka öva och ändra min teknik lite så att det känns mer naturligt och smooth!


Slänger in en liten bild på Paul Gilbert, som är asduktig och har svinbra högerhandsteknik :)

Nåväl, nog tjatat om gitarr. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar