måndag 5 mars 2012

Hej hopp, pille....!

Hej och hå! Ikväll står plugg på schemat, och kanske en film :) Är ledig i morgon, då blir det mer plugg haha... Det här blir nog en rätt rolig vecka i alla fall! Spelning i Ludvika på torsdag och klipptid på fredag. Mycket spännande! Vet inte riktigt hur jag vill ha håret, vet bara att jag inte vill ha så här långt längre. Jag tänker nog ge Gabbis fria händer! Läskigt, men det blir nog bra :)
Dock kommer det kanske kännas ovant i början om hon klipper mycket, isåfall får jag dra och köpa en mössa :)

Nåväl, har just spelat in en ny solocover. Jävla Sony Vegas att krångla alltså, men till slut ville det starta så att jag kunde redigera klippet :)

Här är det:



Hej då!

1 kommentar:

  1. SV ; Den var inte fel alls, haha :) Godaste salladen jag någonsin har ätit faktiskt!

    SvaraRadera