lördag 10 mars 2012

Hemma från Borlänge

Hello! Har just kommit hem från Borlänge. Patrik köpte ett par Sennheiser-hörlurar
som han ska ha till inspelning. De lät fint! :)

Jag ska väl hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen dra till Patrik igen.
Vi har lånat pappas kondensatormikrofon, för Patrik, Nicke och Linus (http://www.facebook.com/ellingtonellington) ska spela in lite.
Jag ska vara sällskap/i vägen och kanske hjälpa till lite med de tekniska grejerna
om det behövs :)

Efter det drar jag iväg på fest. Ska bli kul! Känns som att det var ett tag sen
man var ut i Avesta. Så det har varit fullt upp idag, det är nirre! :)

Förresten så kan ni kolla in min vän Mikaelas blogg om ni har tråkigt eller roligt!
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)


Hej då igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar