onsdag 7 mars 2012

Hej och hå!

Hej! Just nu ser jag på "Får vi följa med?", mycket roligt program! Allt Fredrik och Philip gör är asbra tycker jag :) Och vilka roliga människor de hittar haha!

Nåväl, har spelning i Ludvika i morgon. Sista deltävlingen i Livekarusellen! Så jag tar tåget upp till Avesta kl 11.44. Så att ni vet! Och jag har lirat Written all over your face-solot (Senaste covern jag gjorde) så mycket att jag fick en blåsa på ringfingret på vänsterhanden, smart som man är så hade man sönder den, så nu gör det ont i fingret när jag spelar :( på grund av det har jag en liten paus från gitarrspelande tills spelningen i morgon. Hoppas det är bättre då! Annars får jag förenkla mina solon så att jag inte behöver använda ringfingret så mycket haha.

Ska väl gå ut och gå snart, det börjar skymma ute och då är det skönt att vara ute och gå :)
Låter gay, men så är det. Har ju nya hörlurar så då är det extra trevligt :)


Här har vi en liten bild från den första deltävlingen av Livekarusellen.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar